Gdzie jestem

piątek, 10 sierpnia 2012

No i w końcu się doczekałem...

Witam

Nareszcie przyszedł upragniony czas aby siąść za stery czekałem 4 bite tygodnie a wiec tak w poniedziałek załadunek i traska Łódź-Tomaszów Maz.-Radom-Lublin. Zobaczymy jak trasa będzie wyglądała.Dzisiaj wymieniona została opona na osi napędowej i przednia szyba bo miała kilka odprysków i zostało oddane radio CB do naprawy bo poprzedni kierowca przekręcił potencjometr wiec będzie do odebrania w poniedziałek. Dzisiaj auto wyczyściłem w środku bo poprzedni kierowca to zostawił ze tak napisze bardzo grzecznie "twórczy nieład" a ze mi nie pasuje taki bałagan to należało to ogarnąć. Pozostało do podłączenia CB jak odbiorę z naprawy, doprowadzenie sprężonego powietrza do kabiny by było można odkurzać i powieszenie firanek które szeryf mi obiecał ale to wszystko jak będzie chwilka na pauzie. Na miły początek współpracy dostałem od szeryfa trąby które zamontowano na podszybiu. Na razie mam jedną fotkę resztę wstawię wkrótce...

Pozdrawiam


Oto mój dyliżans :)

2 komentarze:

  1. zapowiada się ciekawie. Gratuluje i szerokości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że uderzasz w moje rejony :D (Lublin)
    Mam nadzieję że się spodobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń